Často kladené otázky

  • 1. Ako sa spojím s vešticou - veštcom?

    Na webe alebo v mobilnej aplikácii je pri každom veštcovi tlačítko, na ktoré keď kliknete, tak sa vám zobrazia dostupné možnosti spojenia. Stačí kliknúť a voláte. Potom vás hláska vyzve na zadanie trojmiestneho kódu, ktorý je uvedený pri každom veštcovi.

  • 2. Akým spôsobom je možné zaplatiť za veštenie?

    Môžete zaplatiť dvomi spôsobmi:

    1. Platba kartou - voláte na naše obyčajné telefónne čísla s bežnou tarifou a pretelefonovaný čas zaplatíte platobnou kartou. Je to najvýhodnejšia možnosť.
    2. Volanie na prémiové - audiotextové číslo - vtedy platíte priamo za telefonát a suma za volanie bude naúčtovaná vo vašej faktúre (resp. kreditom) za telefón od vášho operátora. Táto možnosť je drahšia.

  • 3. Koľko stojí volanie na veštenie, resp. koľko zaplatím za veštenie?

    Aktuálna cena za minútu hovoru je uvedená pri každom veštcovi. Platí sa za dĺžku spojenia – volania.

  • 4. Ako je účtované volanie na veštenie, keď použijem platobnú kartu - Platba kartou?

    Pri Platbe kartou platíte od chvíle spojenia s vešticou - veštcom. Po ukončení volania vám odpočítame z vášho kreditu na veštenie len sumu, ktorú ste prevolali.

    Ak ste mali dostatočný kredit na celý telefonát, tak vám z neho odpočítame a zvyšok vám zostane. Pokiaľ váš kredit nebol dostatočný, tak dlžnú sumu nám automaticky zaplatíte cez vašu platobnú kartu, ktorú ste použili pri dobití kreditu. Zaplatíte len to, čo ste pretelefonovali. Tarifikácia je minútová.

    Poplatky za telefón platíte naďalej svojmu operátorovi (podľa vášho volacieho programu) ako volanie na bežné čísla v SR. Platba kartou - Kredit na veštenie slúži len na zaplatenie za samotnú službu a nemá nič spoločné s vaším kreditom na predplatenej karte, resp. s faktúrou za telefón od operátora.

  • 5. Ako je účtované volanie na veštenie cez audiotext?

    Telefonát na audiotext je účtovaný od začiatku spojenia, tzn. od chvíle, keď nastane spojenie s našou ústredňou. Tarifikácia je minútová.

  • 6. Ktorý spôsob volania na veštenie je výhodnejší?

    Najvýhodnejšie a najlacnejšie je použiť Platbu kartou. Neplatíte zbytočne predražené poplatky pre operátora. Buďte “smart” a použite tento spôsob. Pozrite si porovnanie v sekcii Ako volať.

  • 7. A čo moja platobná karta? Sú údaje z nej uchované v bezpečí?

    Pri platení platobnou kartou naša spoločnosť neuchováva žiadne údaje a informácie o heslách a platobných kartách. Údaje o vašej platobnej karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) zadávate v chránenom a zabezpečenom prostredí na chránenej internetovej stránke Tatra banky, kam vás pri platbe presmerujeme. Naša spoločnosť nemá prístup k žiadnym údajom o vašej karte. Navyše vždy pri zadávaní údajov z vašej karty musíte platbu potvrdiť - overiť cez apku vašej banky, alebo overovaciou smskou. Je to bezpečnejšie ako výber z bankomatu, kde sa na vás môže niekto pozerať.

  • 8. Je volanie cez Platbu kartou bezpečné?

    Volať môžete len z telefónneho čísla, ktoré ste zadali pri aktivácii Platby kartou - dobíjaní kreditu. Je to vaše číslo, ktoré používate vo vašom určite zaheslovanom telefóne, takže o tom, kto bude z neho volať, rozhodujete len vy.

  • 9. Ako dlho trvá telefonát na veštenie?

    Je to individuálne, takže záleží len od vás a od toho, čo chcete vedieť. Maximálna dĺžka spojenia je 60 minút.

  • 10. Odkiaľ sa dovolám?

    Keď použijete Platbu kartou, tak z celého sveta. Na prémiové SK čísla sa dovoláte len zo slovenského čísla a na prémiové CZ čísla sa dovoláte len z českého čísla.

  • 11. Mám slovenské číslo a nedá sa mi dovolať na prémiovú - audiotextovú linku.

    Pravdepodobne máte zablokované volania na audiotext u vášho operátora. Zavolajte na infolinku operátorovi a dajte si odblokovať volania na audiotext. Je to bezplatné a trvá to pár sekúnd. Pokiaľ si nechcete odblokovať audiotext, tak použite Platbu kartou. Je to pre vás najvýhodnejšie!

  • 12. Mám české číslo a nedá sa mi dovolať na prémiovú - audiotextovú linku, alebo ma stále prerušuje.

    Pravdepodobne máte vyčerpaný limit na volania na prémiové čísla, ktorý je daný zo zákona! Použite Platbu kartou.

  • 13. Prečo mi bola po telefonáte cez službu Platba kartou automaticky stiahnutá suma za volanie z mojej karty?

    Pretože váš kredit, ktorý ste u nás mali zakúpený, nebol dostatočný na celý telefonát. Prvým použitím Platobnej karty (prvou kúpou kreditu) odsúhlasíte Všeobecné obchodné podmienky služby Kredit na veštenie - Platba kartou a je medzi nami uzatvorená Zmluva na diaľku.

    Uzatvorením Zmluvy si aktivujete službu Platba kartou a dávate nám súhlas na doúčtovanie chýbajúcej čiastky za použitie služieb z vašej karty. Na základe toho dáme pokyn banke na stiahnutie dlžnej sumy. Údaje o vašej karte nemáme, tie sú uložené mimo nášho dosahu v bezpečí v banke a my si účtujeme len to, čo prevoláte.

    Na e-mail, ktorý zadáte pri kúpe kreditu, vám po každom telefonáte pošleme presné a prehľadné vyúčtovanie. Pokiaľ máte našu apku Moneo tak všetky transakcie a volania nájdete aj v sekcii História volaní. Ak by vám niečo nesedelo, hneď nám napíšte, reagujeme rýchlo.

  • 14. Platím niečo aj keď nepoužívam službu?

    Nie. Neúčtujeme žiadne paušálne výdavky a ani žiadne poplatky, keď službu nepoužívate.

  • 15. Ako zruším službu - účet?

    Kedykoľvek si môžete zmazať svoj účet - ukončiť registráciu a to po prihlásení priamo vo svojom konte v sekcii Moje Moneo na webe alebo v apke. Ak na účte bola aktívna aj služba Platba kartou, tak vymazaním účtu dôjde automaticky aj k ukončeniu Zmluvy uzavretej na diaľku v súvislosti s touto službou. Pozrite si detailný návod

  • 16. Čo sú čiastkové platby / rezervácie kreditu / predautorizácia na platobnej karte?

    Hovorí sa tomu aj predautorizácia na karte a je to záloha, z ktorej hneď po hovore vyúčtujeme vaše volanie.

    Počas vášho hovoru môžeme v určitých prípadoch použiť čiastkové rezervácie peňazí (kreditu) na vašej karte vždy v sume zodpovedajúcej ďalším približne 10 minútam prebiehajúceho volania a to na neskoršie záverečné vyúčtovanie.

    Teda pred spojením alebo počas neho rezervujeme kredit na približne 10 minút volania, po uplynutí 10 minút bude rezervovaný ďalší kredit na ďalších 10 minút a tak ďalej. Na konci vašej konzultácie / rozhovoru vypočítame skutočnú cenu za volanie (podľa aktuálnej ceny za minútu, odpočítame všetky prípadné zľavy a voľné minúty) a z rezervovaného kreditu použijeme zodpovedajúcu čiastku (môže byť použitý celý kredit alebo časť). Nevyužité rezervácie kreditu vám budú vrátené späť na kartu.

    Vyúčtovaná celková suma za jeden hovor teda môže byť na vašej karte zaplatená - zaúčtovaná viacerými čiastkami. Všetko budete mať presne rozpísané v informačnom e-maili po hovore a samozrejme aj v našej apke v Histórii volaní. Presné vyúčtované sumy sa zobrazia na karte po zúčtovaní vašou bankou, zvyčajne po troch dňoch. Dovtedy môžete vidieť na online výpise nami rezervované sumy. Nemusíte sa ale obávať - keď sa pozriete na váš účet (výpis transakcií vašej karty) po 2-3 dňoch po telefonáte, teda po zúčtovaní, už tam uvidíte sumy (platby) presne také, ako vám uvádzame vo vyúčtovaní.

    Pokiaľ sme na vašej karte rezervovali kredit a počas volania nedôjde k jeho čerpaniu, teda nie je potrebné z neho nič uplatňovať (napr. nedošlo k spojeniu s poradcom, alebo ste mali dostatok zakúpeného kreditu a pod.), tak táto rezervácia je hneď uvoľnená bez čerpania.

    Príklad: Cena hovoru na začiatku volania je 1,57 Eur/min. Voláte. Zarezervujeme na vašej karte kredit 15,70 Eur (na desať minút), po uplynutí desiatich minút zarezervujeme kredit 15,70 Eur na ďalších desať minút. Vy ale ukončíte hovor po dvanástich minútach a teda konečná cena vášho hovoru bude 18,84 Eur. Z prvého rezervovaného kreditu si uplatníme celých 15,70 Eur a z druhého rezervovaného kreditu si uplatníme sumu 3,14 Eur a zbytok vám uvoľníme. Vaša banka vám počas prvých 2-3 dní zobrazí na výpise z karty sumy 15,70 Eur a 15,70 Eur a po medzibankovom vyúčtovaní sa vám na karte zobrazia už reálne naúčtované sumy 15,70 Eur a 3,14 Eur.

  • 17. Kedy používate rezerváciu kreditu, predautorizáciu, resp. požiadavku na minimálny kredit?

    Rezervácie kreditu počas volania používame keď sa nám v minulosti opakovane nepodarilo zaúčtovať dlžnú sumu po hovore a vy ste nám za volanie nezaplatili ani po niekoľkých výzvach, alebo ak vyhodnotíme, že sa nám po volaní nepodarí zaúčtovať vašu kartu. Používame ich tiež v prípade novo založených účtov, ktoré ešte u nás nemajú platobnú históriu.

    Za normálnych okolností našich zákazníkov účtujeme jednou platbou bez rezervácie a bez požiadavky minimálneho kreditu vždy po hovore.

  • 18. Ako zaplatím kartou - krok za krokom

    1. Zadáte vaše telefónne číslo, z ktorého budete volať a e-mailovú adresu, na ktorú vám budeme posielať vyúčtovania. Zvolíte si sumu.
    2. V sumarizácii si skontrolujete vami zadané údaje a ak je všetko v poriadku, pokračujete kliknutím na tlačidlo “Zaplatiť”. Následne prebehne presmerovanie na bankový portál.
    3. Na zabezpečenej platobnej bráne banky vyplníte požadované údaje - číslo vašej karty, platnosť karty a CV kód (ten nájdete na zadnej strane karty). Všetky tieto údaje už zadávate priamo na stránke banky, ktorá zabezpečuje naše kartové transakcie. My k týmto údajom nemáme žiadny prístup. Potom kliknete na tlačidlo “Zaplatiť”.
    4. Prebehne presmerovanie na overenie platby vašou kartou, ktoré už vykonáva vaša banka, ktorá vám kartu vydala. Táto vás vyzve, aby ste platbu potvrdili. Každá banka má svoj spôsob, ako vyžaduje potvrdenie, najčastejšie to však býva cez aplikáciu banky. Pozor! Tento krok je veľmi dôležitý, pretože bez potvrdenia platby, ktoré požaduje vaša banka sa transakcia neuskutoční. Riadte sa dôsledne pokynmi na obrazovke.
    5. Po overení platby sa vráťte späť do apky alebo na náš web, kde ste začali s platbou. Zobrazí sa vám tam sumár a potvrdenie o úspešnom (alebo aj neúspešnom) spracovaní vašej platby.
    6. Nakoniec kliknite na tlačidlo “Pokračovať” alebo počkajte na automatické presmerovanie z bankového portálu späť na stránku Moneo, aby bola vaša platba zaznamenaná. Ak je všetko úspešné, vaša platba prebehla v poriadku a môžete používať službu.

    Pozrite si detailnejší návod, ako platiť kartou krok za krokom

  • 19. Môžem zaplatiť za kredit aj prevodom?

    Prevodom môžete zaplatiť pokiaľ ste už náš existujúci zákazník a máte teda u nás aktívnu službu Platba kartou.

    Pri dobíjaní kreditu si vyberte možnosť Platba prevodom. Potom už stačí len kliknúť na tlačítko Zaplatiť prevodom, alebo v mobilnej aplikácii vašej banky naskenovať nami zobrazený QR kód. Platobný príkaz sa v bankovej aplikácii automaticky vyplní správnymi údajmi (variabilný a špecifický symbol), ktoré skontrolujete a už len potvrdíte bezpečnú platbu.

    Pre okamžité a rýchle spracovanie musíte platbu zadať ako "Okamžitú platbu".

    Platby sú spracovávané automaticky a sú zúčtované po pripísaní na náš účet.

    Údaje musia byť vyplnené presne s variabilným a špecifickým symbolom. Toto všetko budete mať správne vyplnené, keď naskenujete QR, alebo kliknete na tlačítko Zaplatiť prevodom.

    Po prijatí platby vám pošleme e-mail a SMS. Ak vaša banka podporuje okamžité platby a všetky povinné údaje sú správne vyplnené (VS a SS), je to maximálne do 2 minút.

    Pokiaľ chýbajú údaje, ktoré vyžadujeme (variabilný a špecifický symbol) dôjde k oneskorenému spracovaniu vašej platby, pretože platba nedokáže byť priradená automaticky, ale musí to urobiť človek manuálnym spôsobom, čo predlži spracovanie aj o 48 hodín. O pripísaní platby vás za každých okolností budeme informovať e-mailom a SMS správou.

  • 20. Chcem zaplatiť prevodom sumu v EUR zo zahraničnej banky a nejde mi naskenovať QR kód

    QR kód, ktorý vám zobrazujeme, automaticky vyplní všetky údaje, len pokiaľ sa jedná o prevod zo slovenskej banky.

    Zahraničné banky používajú inak formulované údaje. V takomto prípade musíte údaje vo vašej bankovej aplikácii vyplniť ručne. Dôležite je do Referencie platiteľa zadať správnu informáciu o variabilnom a špecifickom symbole.

    Informácia musí mať tvar: VS<váš variabilný symbol>/SS1/KS (napr. VS99999/SS1/KS)

    Všetky údaje máte zobrazené pod QR kódom.

  • 21. Zaplatil / zaplatila som prevodom a stále nemám navýšený kredit, resp. som od vás nedostal / nedostala žiadnu správu a potvrdenie.

    Platby bankovým prevodom sú spracovávané automaticky a sú zúčtované po pripísaní na náš účet. Aby vaša platba prevodom bola spracovaná okamžite (do 2 minút) musia byť splnené nasledovné podmienky.

    1. Správne vyplnený variabilný a špecifický symbol.

    Toto všetko budete mať správne vyplnené, keď vo vašom konte (na webe, alebo v apke) pri platení naskenujete QR, alebo kliknete na tlačidlo Zaplatiť prevodom.

    2 . Platba musí byť zadaná / odoslaná ako "Okamžitú platba”.

    Vtedy je prevod urobený okamžite. Pokiaľ urobíte prevod ako bežnú štandardnú platbu, tak spracovanie medzi bankami môže trvať aj viac ako deň.

    Váš moneo kredit vám navýšime takmer hneď ako dostaneme vašu platbu na náš účet a táto bude obsahovať správny a správne vyplnený variabilný a špecifický symbol.

    Pokiaľ tieto údaje chýbajú, alebo sú inak, resp. zle vyplnené tak dôjde k oneskorenému spracovaniu vašej platby, pretože platba nedokáže byť priradená automaticky, ale musí to urobiť človek manuálnym spôsobom, čo predĺži spracovanie aj o 48 hodín.

    Ak ste urobili prevod a aj po viac ako 10 minútach ste od nás nedostali potvrdzujúci e-mail a SMS skontrolujte si, či ste urobili všetko tak ako píšeme vyššie. Pre prípadnú reklamáciu, alebo pomoc s priradením vašej neidentifikovanej platby nám pošlite snímku obrazovky z vašej bankovej apky, kde je vidieť číslo účtu odosielateľa a sumu, aby sme to mohli lepšie a rýchlejšie nájsť a spracovať.

  • 22. Nejde mi zaplatiť kartou, nedá sa mi zaplatiť kartou. Platba kartou bola neúspešná. Čo mám robiť?

    Ak ste zadali všetky potrebné údaje o karte, overili ste platbu v aplikácii vašej banky a ako výsledok sa vám zobrazila správa „Platba bola neúspešná“, znamená to, že transakcia bola zamietnutá bankou. Dôvody môžu byť rôzne. Najčastejšie dôvody zamietnutia platby zo strany banky sú:

    • nemáte povolené internetové platby,

    • máte malý denný limit na karte alebo ste ho prekročili,

    • nemáte dostatok prostriedkov na karte alebo účte,

    • vaša karta bola zablokovaná našim poskytovateľom platobnej brány napríklad z dôvodu veľkého množstva neúspešných pokusov o platbu.

    Na stránke, kde vám oznamujeme, že „Platba bola zamietnutá“, si vždy pozorne prečítajte konkrétny dôvod zamietnutia platby spolu s návrhom, čo máte urobiť, aby ste úspešne zaplatili.

  • 23. Čo musím urobiť, aby som mohol využívať vaše akcie, kde ponúkate minúty zadarmo?

    Všetky akcie, ako sú minúty zadarmo, znížené ceny, zľavy a kredit zadarmo, sú viazané na používanie služby Platba kartou. Ak chcete tieto výhody využiť, musíte mať aktivovanú túto službu. Počas hovoru, pri ktorom chcete využiť akúkoľvek ponúkanú akciu, musíme mať možnosť zaúčtovať vašu kartu alebo na nej rezervovať sumu, aby sme mohli zaúčtovať tú časť volania, ktorá nebude zadarmo. Všetky akcie, voľné minúty a zľavy sa aplikujú a vypočítavajú až po ukončení hovoru.

  • 24. Nedá sa mi dovolať. Kúpila som si kredit, zaplatila som úspešne a keď volám, tak mi hláska stále hovorí, že nemám na tomto čísle aktívnu službu platba kartou, resp. že mám blokované číslo.

    Pokiaľ ste si u nás kúpila kredit, máte všetko zaplatené a aktívne, tak pravdepodobne voláte z iného čísla. Pokiaľ máte v jednom telefóne z ktorého voláte duálnu sim kartu, teda dve telefónne čísla, tak musíte na volanie použiť presne to číslo, ktoré ste si u nás zaregistrovala. Je to to číslo, na ktoré sme vám poslali overovaciu SMS pri aktivácii služby platba kartou, resp. pri kúpe kreditu.

  • 25. Predávate na Moneo aj nejaké fyzické produkty, ako mastičky, knihy, amulety a podobne?

    Na Moneo nepredávame a neponúkame žiadne fyzické produkty. Nepredávame žiadne mastičky, liečivé doplnky, bylinky, amulety, knihy a podobne. Poskytujeme len služby cez telefón, ktoré platíte na časovej báze, teda za pretelefonovaný čas. Nič iné. Pokiaľ by vám ktokoľvek či už počas volania na Moneo, alebo v akejkoľvek inej komunikácii niečo podobne ponúkal nie je to to od nás a ani cez nás. Nemáme s tým nič spoločné. Ak by sa vám stalo, že vám niekto počas plateného telefonátu na Moneo niečo ponúkal, rozhodne to odmietnite a dajte nám prosím hneď vedieť.

  • 26. Je moje volanie anonymné? Vidí - pozná osoba, ktorej volám moje telefónne číslo?

    Vaše volanie je pre osobu, ktorej voláte anonymné. Nevidí a teda nevie vaše telefónne číslo. Vaša anonymita je zaručená. Nikomu počas plateného volania na Moneo nedávajte a nehovorte vaše číslo. Ak by vám počas vášho plateného volania ktokoľvek niečo ponúkal a pýtal od vás vaše číslo, rozhodne mu ho nedajte a oznámte nám to prosím. My chránime vaše súkromie, chráňte si ho aj vy.

  • 27. Nejde mi dobiť kredit, nedá sa mi dobiť kredit, resp. nedá sa mi kúpiť kredit, jednoducho nejde mi to. Platba kartou bola neúspešná. Čo mám robiť?

    Ak ste zadali všetky potrebné údaje o karte, overili ste platbu v aplikácii vašej banky a ako výsledok sa vám zobrazila správa „Platba bola neúspešná“, znamená to, že transakcia bola zamietnutá bankou. Dôvody môžu byť rôzne. Najčastejšie dôvody zamietnutia platby zo strany banky sú:

    • nemáte povolené internetové platby,

    • máte malý denný limit na karte alebo ste ho prekročili,

    • nemáte dostatok prostriedkov na karte alebo účte,

    • vaša karta bola zablokovaná našim poskytovateľom platobnej brány napríklad z dôvodu veľkého množstva neúspešných pokusov o platbu.

    Na stránke, kde vám oznamujeme, že „Platba bola zamietnutá“, si vždy pozorne prečítajte konkrétny dôvod zamietnutia platby spolu s návrhom, čo máte urobiť, aby ste úspešne zaplatili.

  • 28. Kúpil / kúpila som si kredit prevodom a stále mi nenabehol, nemám ho navýšený a nedostal / nedostala som od vás žiadnu správu a potvrdenie.

    Platby sú spracovávané automaticky a sú zúčtované po pripísaní na náš účet. Aby vaša platba prevodom bola spracovaná okamžite (do 2 minút) musia byť splnené nasledovné podmienky.

    1. Správne vyplnený variabilný a špecifický symbol.

    Toto všetko budete mať správne vyplnené, keď vo vašom konte (na webe, alebo v apke) pri platení naskenujete QR, alebo kliknete na tlačidlo Zaplatiť prevodom.

    2 . Platba musí byť zadaná / odoslaná ako "Okamžitú platba”.

    Vtedy je prevod urobený okamžite. Pokiaľ urobíte prevod ako bežnú štandardnú platbu, tak spracovanie medzi bankami môže trvať aj viac ako deň.

    Váš moneo kredit vám navýšime takmer hneď ako dostaneme vašu platbu na náš účet a táto bude obsahovať správny a správne vyplnený variabilný a špecifický symbol.

    Pokiaľ tieto údaje chýbajú, alebo sú inak, resp. zle vyplnené tak dôjde k oneskorenému spracovaniu vašej platby, pretože platba nedokáže byť priradená automaticky, ale musí to urobiť človek manuálnym spôsobom, čo predĺži spracovanie aj o 48 hodín.

    Ak ste urobili prevod a aj po viac ako 10 minútach ste od nás nedostali potvrdzujúci e-mail a SMS skontrolujte si, či ste urobili všetko tak ako píšeme vyššie. Pre prípadnú reklamáciu, alebo pomoc s priradením vašej neidentifikovanej platby nám pošlite snímku obrazovky z vašej bankovej apky, kde je vidieť číslo účtu odosielateľa a sumu, aby sme to mohli lepšie a rýchlejšie nájsť a spracovať.

  • 29. Musím platiť za vaše služby, resp. sú vaše služby zadarmo?

    Naše služby sú spoplatnené. V rámci nich však ponúkame a poskytujeme rôzne akcie kde máme minúty zadarmo znížené ceny, alebo percentuálne zľavy.

  • 30. Zdá sa mi, že ste mi stiahli / strhli z karty viac peňazí, ako stálo volanie, resp. stiahli ste mi z karty viac, ako vidím vo vyúčtovaní. Prečo? Prečo ste mi stiahli z karty viac peňazí, ako ma stálo

    Sme presvedčení, že všetko je v poriadku a určite sme vám nezaúčtovali viac, ako sme mali. Naše vyúčtovania sú presné. Pokiaľ sa vám zdá, že máte na karte zaúčtované viac ako si myslíte, tak to je s určitosťou kvôli rezervácii kreditu - predautorizácii, ktorú sme urobili na vašej karte a tento stav je dočasný, pokiaľ neprebehne medzi bankové vyúčtovanie, maximálne 2 dni.

    Presnú informáciu Ako fungujú čiastkové platby (rezervácie kreditu) na platobnej karte nájdete tu https://v.moneo.sk/NkbSm6KeiPb

    Detailné vyúčtovanie každého vášho volania nájdete tu v.moneo.sk/detail

    Všetko máte vysvetlené a riadne popísané vo vyúčtovaciom emaile, ktorý posielame po každom jednom volaní.

    Je tam aj odkaz na detail vášho vyúčtovania do apky a odkaz na Ako fungujú čiastkové platby (rezervácie kreditu) na platobnej karte.

  • 31. Aký je rozdiel medzi volaním na audiotext - prémiové čísla a volaním cez Platbu kartou?

    Určite najlepší spôsob spojenia na našom webe je volanie cez službu Platba kartou. Nemá žiadne nevýhody. Je to výrazne lacnejšie, máte na výber veštcov, ktorým sa cez audiotext nedovoláte, môžete využívať naše akcie, voľné minúty zadarmo, zľavy. Toto všetko v prípade audiotextu nie je možné. Pozrite si veľmi jednoduché porovnanie tu Ako volať - porovnanie.

  • 32. V akej mene platím za volanie, resp. v akej mene je vyúčtovanie.

    Všeobecne platí, že volanie na čísla označené ako Platba kartou sú účtované v mene EUR, teda v eurách. Rozdiel je len v prípade zákazníkov, ktorí používajú české čísla (predvoľba +420) a volajú na naše české číslo (Pevná linka v ČR). Vtedy platia cenu za minútu v českých korunách a teda účtovanie a úhrada prebieha v mene CZK (Kč).