Často kladené otázky

  • 1. Ako sa spojím s veštkyňou - veštcom?

    Na webe alebo v mobilnej aplikácii je pri každom veštcovi tlačítko, na ktoré keď kliknete, tak sa vám zobrazia dostupné možnosti spojenia. Stačí kliknúť a voláte. Potom vás hláska vyzve na zadanie trojmiestneho kódu, ktorý je uvedený pri každom veštcovi.

  • 2. Akým spôsobom je možné zaplatiť?

    Môžete zaplatiť dvomi spôsobmi:

    1. Platba kartou - voláte na naše obyčajné telefónne čísla s bežnou tarifou a pretelefonovaný čas zaplatíte platobnou kartou. Je to najvýhodnejšia možnosť.
    2. Volanie na prémiové - audiotextové číslo - vtedy platíte priamo za telefonát a suma za volanie bude naúčtovaná vo vašej faktúre (resp. kreditom) za telefón od vášho operátora. Táto možnosť je drahšia.

  • 3. Koľko stojí volanie?

    Na webe alebo v mobilnej aplikácii je pri každom veštcovi tlačítko, na ktoré keď kliknete, tak sa vám zobrazia dostupné možnosti spojenia a ceny.

  • 4. Ako je účtované volanie, keď použijem platobnú kartu - Platba kartou?

    Pri Platbe kartou platíte od chvíle spojenia s vešticou - veštcom. Po ukončení volania vám odpočítame z vášho kreditu na veštenie len sumu, ktorú ste prevolali.

    Ak ste mali dostatočný kredit na celý telefonát, tak vám z neho odpočítame a zvyšok vám zostane. Pokiaľ váš kredit nebol dostatočný, tak dlžnú sumu nám automaticky zaplatíte cez vašu platobnú kartu, ktorú ste použili pri dobití kreditu. Zaplatíte len to, čo ste pretelefonovali. Tarifikácia je minútová.

    Poplatky za telefón platíte naďalej svojmu operátorovi (podľa vášho volacieho programu) ako volanie na bežné čísla v SR. Platba kartou - Kredit na veštenie slúži len na zaplatenie za samotnú službu a nemá nič spoločné s vaším kreditom na predplatenej karte, resp. s faktúrou za telefón od operátora.

  • 5. Ako je účtované volanie na veštenie cez audiotext?

    Telefonát na audiotext je účtovaný od začiatku spojenia, tzn. od chvíle, keď nastane spojenie s našou ústredňou. Tarifikácia je minútová.

  • 6. Ktorý spôsob volania je výhodnejší?

    Najvýhodnejšie a najlacnejšie je použiť Platbu kartou. Neplatíte zbytočne predražené poplatky pre operátora. Buďte “smart” a použite tento spôsob. Pozrite si porovnanie v sekcii Ako volať.

  • 7. A čo moja platobná karta? Sú údaje z nej uchované v bezpečí?

    Pri platení platobnou kartou naša spoločnosť neuchováva žiadne údaje a informácie o heslách a platobných kartách. Údaje o vašej platobnej karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) zadávate v chránenom a zabezpečenom prostredí na chránenej internetovej stránke Tatra banky, kam vás pri platbe presmerujeme. Naša spoločnosť nemá prístup k žiadnym údajom o vašej karte. Je to bezpečnejšie ako výber z bankomatu, kde sa na vás môže niekto pozerať.

  • 8. Je volanie cez Platbu kartou bezpečné?

    Volať môžete len z telefónneho čísla, ktoré ste zadali pri aktivácii Platby kartou - dobíjaní kreditu. Je to vaše číslo, ktoré používate vo vašom určite zaheslovanom telefóne, takže o tom, kto bude z neho volať, rozhodujete len vy.

  • 9. Ako dlho trvá telefonát?

    Je to individuálne, takže záleží len od vás a od toho, čo chcete vedieť. Maximálna dĺžka spojenia je 60 minút.

  • 10. Odkiaľ sa dovolám?

    Keď použijete Platbu kartou, tak z celého sveta. Na prémiové SK čísla sa dovoláte len zo slovenského čísla a na prémiové CZ čísla sa dovoláte len z českého čísla.

  • 11. Mám slovenské číslo a nedá sa mi dovolať na prémiovú linku.

    Pravdepodobne máte zablokované volania na audiotext u vášho operátora. Zavolajte na infolinku operátorovi a dajte si odblokovať volania na audiotext. Je to bezplatné a trvá to pár sekúnd. Pokiaľ si nechcete odblokovať audiotext, tak použite Platbu kartou. Je to pre vás najvýhodnejšie!

  • 12. Mám české číslo a nedá sa mi dovolať na prémiovú linku, alebo ma stále prerušuje.

    Pravdepodobne máte vyčerpaný limit na volania na prémiové čísla, ktorý je daný zo zákona! Použite Platbu kartou.

  • 13. Prečo mi bola po telefonáte cez službu Platba kartou automaticky stiahnutá suma za volanie z mojej karty?

    Pretože váš kredit nebol dostatočný na celý telefonát. Prvým použitím Platobnej karty - prvou kúpou kreditu odsúhlasíte Všeobecné obchodné podmienky služby a je medzi nami uzatvorená Zmluva na diaľku. Na základe toho dáme pokyn banke na stiahnutie dlžnej sumy. Účtujeme vám len to, čo prevoláte. Na email, ktorý zadáte pri kúpe kreditu, vám po každom telefonáte pošleme presné a prehľadné vyúčtovanie. Ak by vám niečo nesedelo, hneď nám napíšte, reagujeme rýchlo.

  • 14. Platím niečo aj keď nepoužívam službu?

    Nie. Neúčtujeme žiadne paušálne výdavky a ani žiadne poplatky, keď službu nepoužívate.