Často kladené otázky

1. Ako zistím, kto mi pomôže s mojím problémom?

Na stránke kliknite na "veštice a veštci", kde nájdete všetkých našich ľudí s popisom, čomu sa venujú a podľa toho si môžete vybrať.

2. Veští sa len telefonicky alebo je možné aj osobné stretnutie?

Veštenie je len telefonickou formou.

3. Ako sa spojím s konkrétnou veštkyňou - veštcom, ktorej už dôverujem, alebo mi ju/ho niekto odporučil?

Na stránke, v hlavnom menu, kliknite na "veštice a veštci", kde si nájdete konkrétneho zo zoznamu a tam je uvedený kontakt a osobný kód každého veštca/veštkyne vedľa jeho fotky a mena. Po zavolaní na uvedené telefónne číslo, budete počuť nahratú krátku úvodnú hlásku (napr. "Ďakujeme Vám, že voláte na toto číslo...").

Počas prehrávania tejto hlásky (cca 12 sekúnd), naťukáte cez klávesnicu telefónu osobný kód veštca (veštice) - len 3 čísla. Ak v danej chvíli je volaný veštec (veštica) dostupný (nie je obsadený alebo nemá vypnutý telefón), tak budete priamo na neho prepojený. Pokiaľ by sa stalo, že v danej chvíli nie je vami zvolený veštec (veštica) dostupný (práve telefonuje s niekym iným - je obsadený alebo má vypnutý telefón), tak môžete byť automaticky prepojený na ďalšieho veštca (vešticu), ktorý je v danom čase dostupný.

4. Ako dlho trvá veštenie?

Veštenie je individuálne, takže dĺžka veštenia záleží len od vás a od toho, čo chcete vedieť.

5. Ako zaplatím za veštenie?

Za veštenie môžete zaplatiť dvomi spôsobmi:

  • Telefonátom na audiotextové prémiové číslo. Vtedy platíte priamo za telefonát a suma za volanie bude naúčtovaná vo vašej faktúre (resp. kreditom) za telefón od vášho operátora.
  • Zaplatíte vašou platobnou kartou. Zavoláte na naše obyčajné telefónne čísla s bežnou tarifou, alebo zadarmo cez Skype a pretelefonovaný čas zaplatíte platobnou kartou, alebo cez internet banking. Je to najvýhodnejšia možnosť.

6. Koľko stojí hovor - volanie - veštenie?

Ceny volaní sú uvedené v Cenníku.

7. Ako je účtované volanie na veštenie cez audiotext?

Telefonát na audiotext je účtovaný od začiatku spojenia, tzn. od chvíle, kedy nastane spojenie s našou ústredňou. Tarifikácia je minútová.

8. Ako je účtované volanie na veštenie, keď použijem platobnú kartu (kúpim si Kredit na veštenie)?

Ak platíte za veštenie platobnou kartou (máte u nás zakúpený Kredit na veštenie, alebo aktívnu platobnú kartu), tak za veštenie platíte až od chvíle spojenia s vešticou - veštcom. Po ukončení volania vám odpočítame z vášho kreditu na veštenie len sumu, ktorú ste prevolali.

Ak ste mali dostatočný kredit na celé veštenie, tak vám z neho odpočítame a zvyšok vám zostane na budúce veštenie. Pokiaľ váš kredit nebol dostatočný tak dlžnú sumu nám automaticky zaplatíte cez vašu platobnú kartu, ktorú ste použili pri dobití kreditu. Zaplatíte len to, čo ste pretelefonovali. Tarifikácia je minútová.

Poplatky za telefón platíte naďalej svojmu operátorovi (podľa vášho volacieho programu) ako volanie na bežné čísla v SR, resp volanie máte zadarmo, ak voláte cez Skype. Kredit na veštenie slúži len na zaplatenie za samotnú službu a nemá nič spoločné s Vaším kreditom na predplatenej karte, resp. s faktúrou za telefón od operátora.

9. Sú údaje z mojej platobnej karty uchované v bezpečí?

Pri platení platobnou kartou, alebo cez internet banking naša spoločnosť neuchováva žiadne údaje a informácie o heslách a platobných kartách. Údaje o vašej platobnej karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) zadávate v chránenom a zabezpečenom prostredí na chránenej internetovej stránke Tatrabanky, kam vás pri platbe presmerujeme. Naša spoločnosť nemá prístup k žiadnym údajom o vašej karte. Je to bezpečnejšie ako výber z bankomatu, kde sa na vás môže niekto pozerať.

10. Ako sa dovolám zo Slovenska?

Ak máte slovenské telefónne číslo a ste na Slovensku, tak sa dovoláte na audiotext aj na čísla s bežnou tarifou, resp. zadarmo cez Skype.

11. Ako sa dovolám z Čiech?

Ak máte české telefónne číslo a ste v Čechách, tak sa dovoláte na české audiotextové - prémiové číslo a aj na naše slovenské čísla s bežnou tarifou, resp. zadarmo cez Skype.

12. Ako sa dovolám vešticiam zo zahraničia?

Vešticiam môžete volať odkiaľkoľvek aj zo zahraničia na naše slovenské čísla s bežnou tarifou, resp. zadarmo cez Skype. Za veštenie zaplatíte vašou platobnou kartou.

13. Som na Slovensku a neviem sa dovolať na audiotextové číslo - nedá sa mi dovolať.

Pravdepodobne máte zablokované volania na audiotext u vášho operátora. Zavolajte na infolinku operátorovi a dajte si odblokovať volania na audiotext. Je to bezplatné a trvá to pár sekúnd.

Čísla infoliniek operátorov: Orange: 905, Slovak Telekom: 0800 123 456, O2: 949

Pokiaľ si nechcete odblokovať audiotext, tak zaplaťte za veštenie platobnou kartou. Je to pre vás najvýhodnejšie!

14. Snažím sa zadať cez klávesnicu môj Moneo PIN kód, ale stále dokola počujem hlásku: "Zadajte prosím váš Moneo PIN kód”

Preverte si, či telefón, z ktorého voláte, generuje - teda vydáva správne DTMF tóny. Dtmf tóny sú tóny, ktoré počujete, keď počas telefonovania stlačíte na mobilnom telefóne niektoré tlačidlo.

Pokiaľ náš systém nezaregistruje správne dtmf tóny vygenerované vašim telefónom, tak nevie ani prijať a spracovať - rozkódovať Moneo PIN kód, ktorý nám chcete “naťukať”. Pri volaniach z mobilných telefónov by sa tento problém určite nemal vyskytnúť. Môže sa vyskytnúť pri volaniach zo starších telefónov pevných liniek, alebo pri volaniach cez rôzne počítačové telefónne aplikácie, ktoré zle generujú práve tieto dtmf tóny.

Ak máte problém pri volaní z pevného telefónu, tak si ho musíte prepnúť do tónovej voľby. Ak máte problém pri volaní cez počítačové telefónne aplikácie, tak skúste pri stláčaní tlačidiel tieto podržať stlačené trošku dlhšie, resp. skúšajte viackrát, prípadne nás kontaktujte.