Často kladené otázky

1. Ako zistím, kto mi pomôže s mojím problémom?

Na stránke kliknete na "veštice a veštci", nájdete všetkých naších ľudí s popisom čomu sa venujú a podľa toho si môžete vybrať.

2. Veští sa len telefonicky alebo je možné aj osobné stretnutie?

Veštenie je len telefonickou formou.

3. Keď chcem len konkrétneho veštca/kyňu, ktoremu už dôverujem, alebo mi ho/ju niekto odporučil?

Na stránke, v hlavnom menu, kliknete na "veštice a veštci" a tam je uvedené telefónne číslo a osobný kód každého veštca/kyne vedľa jeho fotky a mena. Po zavolaní na uvedené telefónne číslo, budete počuť nahratú krátku úvodnú hlásku (napr. "Ďakujeme Vám, že voláte na toto číslo..."). Počas prehrávania tejto hlásky (cca 12 sekúnd), naťukáte cez klávesnicu telefónu osobný kód veštca (veštice) - len 3 čísla. Ak v danej chvili je volaný veštec (veštica) dostupný (nie je obsadený alebo nemá vypnutý telefón), tak budete priamo na neho prepojený. Pokial by sa stalo, že v danej chvíli nie je Vami zvolený veštec (veštica) dostupný (práve telefonuje s niekym iným - je obsadený alebo má vypnutý telefón), tak budete automaticky prepojený na ďalšieho veštca (vešticu), ktorý je v danom čase dostupný.

4. Koľko trvá veštenie?

Veštenie je individuálne, takže dĺžka veštenia záleží len od Vás a od toho, čo chcete vedieť.

5. Keď nerozumiem terminológii?

Všetko je vysvetlené na našej stránke a rozdelené podľa sekcií, tzn. ak chcem vedieť, čo je vlastne astrológia, tak kliknem v hlavnom menu na "astrológia"

6. Koľko stojí hovor?

Ak voláte cez atx číslo:
Slovensko - telefónne číslo 0900 712 XXX - cena hovoru je 2,00 €/min.
Česká republika - telefónne číslo 906 466 006 - cena hovoru je 46 Kč/min.

Hovor je účtovaný od dovolania sa do nášho systému a podľa všeobecných podmienok služby Audiotex. To znamená, že keď sa vám ozve v telefóne akákoľvek hláska, tak už platíte.

Ak použijete službu M-telefón:
Cena za volanie cez službu M-telefón je 1,50 €/min. s DPH. Pri každom zavolaní - použití služby sa Vám odpočíta z M-kreditu len príslušná čiastka. Čiastka sa odpočítava od chvíle, ako úspešne zadáte Váš osobný M-PIN kód. Poplatky za telefón platíte naďalej svojmu operátorovi (podľa Vášho volacieho programu) ako volanie na Orange linku v SR. M-kredit slúži len na zaplatenie za samotnú službu a nemá nič spoločné s Vaším kreditom na predplatenej karte, resp. s faktúrou za telefón od operátora.

7. Čo mám robiť, keď sa tam nemôžem dovolať alebo mi udáva neexistujúce číslo, resp. sa nedá spojiť?

Musíte zavolať svojmu operátorovi a zistiť, či máte aktívne audiotextové volania. Tieto volania si treba aktivovať, keďže sú drahšie ako bežný hovor. Aktivácia je u vášho operátora bezplatná a trvá pár sekúnd. Čísla operátorov: Orange 905, T-mobile 12345, Slovak Telecom 0800 123 456, O2 949.

8. Ako môžem získať svoj osobný horoskop zdarma?

Svoj osobný horoskop môžete získať tak, že sa zaregistrujete na stránke www.moneo.sk - odoberanie noviniek a informácií e-mailom. Každý týždeň sa zo všetkých zaregistrovaných vyžrebuje jeden, ktorý získa svoj osobný horoskop zdarma. Žrebovanie bude prebiehať raz týždenne a bude sa žrebovať zo všetkých dovtedy zaregistrovaných užívateľov. To znamená, že stačí, keď sa zaregistrujete iba raz. Nemusíte sa registrovať každý týždeň. Na úvodnej stránke www.moneo.sk (vľavo dole) do prázdneho políčka zadáte svoju emailovú adresu a kliknete na tlačítko Odoberať. Výhercu osobého horoskopu budeme kontaktovať e-mailom, v ktorom bude uvedený postup a kroky, ktoré sú potrebné pre vypracovanie horoskopu. Lehota na vypracovanie horoskopu je 15 pracovných dní od doručenia vašich údajov k nám.

9. Naťukal som cez klávesnicu môj M-PIN kód, ale stále dokola počujem hlásku: "Zadajte prosím Váš M-PIN kód"

Preverte si, či telefón, z ktorého voláte, generuje - teda vydáva DTMF tóny. Dtmf tóny sú tóny, ktoré počujete, keď počas telefonovania stlačíte na mobilnom telefóne niektoré tlačidlo.

Pokiaľ náš systém nezaregistruje správne dtmf tóny vygenerované Vašim telefónom, tak nevie ani prijať a spracovať - rozkódovať Moneo pin kód, ktorý nám chcete “naťukať”. Pri volaniach z mobilných telefónov by sa tento problém určite nemal vyskytnúť. Môže sa vyskytnúť pri volaniach zo starších telefónov pevných liniek, alebo pri volaniach cez rôzne počítačové telefónne aplikácie, ktoré zle generujú práve tieto dtmf tóny. Ak máte problém pri volaní z pevného telefónu, tak si ho musíte prepnúť do tónovej voľby. Ak máte problém pri volaní cez počítačové telefónne aplikácie, tak skúste pri stláčaní tlačidiel tieto podržať stlačené trošku dlhšie, resp. skúšajte viac krát.

10. Vybral som si veštca (vešticu) a po zavolaní som zvolil osobný kód, avšak bol som prepojený na iného veštca (vešticu). Prečo?

Keď si vy vyberiete konkrétneho veštca (vešticu) a po dovolaní sa zvolíte správne jeho (jej) osobný kód, tak systém zistí, či je daný poradca dostupný, resp. voľný. Pokiaľ nie je (napr. má v danej chvíli hovor, alebo nestihol zodvihnúť telefón, resp. nie je dostupný), tak Vám to hláska oznámi a my Vás prepojíme na ďalšieho voľného veštca (vešticu). Našou zásadou je vždy prepojiť volajúceho s veštcom (vešticou). Je na Vás, či budete pokračovať v rozhovore alebo nie.